Rabu, 15 Julai 2009

Aku Ditenggelami Arus Percintaan......<16.julai.2009>


setelah sekian lama,

memendam cinta didlm hati,

kasih yg indah telah ku rasa,

merinduimu yg aku cintai..........


tidakku sgka hatiku diluka,

ketika cintaku mekar berbunga,

engkau pergi tanpa kata,

keranamu aku terseksa..........


ketika kepiluan meragut hati ini,

engkau bersama sidia menciptasebuah cinta,

kini mengalir air mataku ini,

tp engkau hanya boleh berfoya2..........


apa salahku?

apa dosaku?

diperlaku oleh mu sebegini rupa...........


kau pintaku supaya jgn mengkhianati cinta,

berjanji sumpah setia,

tetapi mengapa kini kau yg mengkhianatinya?????????


pergilah syg,

pergilah kasih,

mgjn ini boleh mengbahagiakan mu,

aku redha melepaskan dirimu,

biarkan aku sendiri dibawa arus,

ditenggelami ombak deras,

dilautan yg penuh pancaroba............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan